martinagillardig

Alla inlägg under april 2012

Av martina jonsson - 28 april 2012 15:36

                                                                Hejsan ;)

i dag ska jag sova över hos min farmor och farfar ;) vi hade handlat och så ätit mat nyss ;)

så fick jag godis av dem ;) så dem typ tar hela tiden godis i från mig hahah :)

så nu bloggar jag nu typ ;) och lyssnar på musik ;) så ska inte göra något typ heheh ;)


                                                  hej då ;)

                                              puss och kram ;)                                                  

Av martina jonsson - 25 april 2012 21:27

                                                                   Hejsan ;( 

i går natt så dog min gammelmormor fan också varför just du och just nu varför ?

jag hatar detta att just du skulle dö !! jag sitter här och täncker på dig och gråter som fan !!! jag kan inte äta eller något nu för jag saknar dig så mycket!!! jag som skulle åka hella på dig på sjukhuster så ringer min mormor och sa till min mamma att gammelmormor var dö!! jag trodde inte ens på det men det var så jag fick inte ens säga hej då inte du heller !!! jag sakanar dig och vi alla i vår släkt saknar dig villa i fred där uppe gammelmormor!! puss



                 R.I.P Gammelmormor 24/04-2012

   

Av martina jonsson - 24 april 2012 13:34

                                                                   Hejsan;) 

fan jag fick gå i från skolan i dag bara för jag blev sjuk ;( 


men jag ska sova nu jag mår inte så bra jag kanske går till skolan i mån vi får se ;)

Av martina jonsson - 21 april 2012 12:45

                                                                     Hejsan ;)

God morgon ;) Jag vackande nyss ;) Heheh ska till stan en stud och träffa min kompis ;) Vi ska bara vara där inte göra något kanske ta en ficka eller något ;) Men jag ska snart ducha sen klä på mig ;) Sen ska man sätta sig vid sin data i gen och sen ska jag dra ut vet inte än vilken tid ;) 


FÖRLÅT för jag inte har gjort några inlägg ;( har inte hunit har mycket att göra just nu ;)


JAG ÄLSKAR DENNA BOKEN som heter förföljaren ;)



     

Av martina jonsson - 14 april 2012 23:55

                                                           Hejsan  ;)


i dag var jag på bio med min lilla syster och matilda ;)vi såg seanfrika ;) bäst alltså ;)

sen gick vi till ap ;) vi kollade in killar ;)

sen så träffade jag en kille som hete aram ;)

gör snygg typ jag typ strulade med han som fan typ ;) men jag ska nu sova typ ;) ska träffa han i mån kanske ;) men och sen var jag på mat och prat med aram och träffade mohammmed som jobbade men pizzorna där ;)

hahaha ;) puss :)  sen så gick jag till 4-gott skulle köpa godis ;) sen drog jag, emma , matilda och aram till en parkering nära oss jag och min kille hållde på HELA TIDEN hehe ;) sen skullle han hem och matilda med ;) så jag och emma gick hem också ;) puss ;) ska sova nu ;) min kille heter aram ;) så nu vet ni det ;)









Av martina jonsson - 13 april 2012 22:48

                                                        Hejsan ;)

                                                 matilda på bilden ;)


emma på bilden ;)  

emma och matilda ;)  

emma och matilda ;)  

emma och matilda ;)

 jag och emma och matilda ;)  

hahah dem kan inte se sura ut ju  haha ;)   

haahah    

jag och emma ;)

  hahah jag och matilda vi är så söta ju ;)


  emma och matilda ;)

  

jag och matilda ;)  

jag och matilda ;)  

emma och matilda ;)  

emma och matilda ;)

    

emma och matilda ;)

emma och matilda ;)  

emma och matilda ;)  

emma och matilda ;)  

emma och matilda ;)

  emma ;)   

emmma och jag ;)  

Av martina jonsson - 13 april 2012 22:06

   så guliga dem är ju ;) hahah

  

            hahaha ;)

     fjortis ;)

         


kan man bli mer fjortis en dem här två ;)  

Av martina jonsson - 13 april 2012 21:49

  Hejsan ;) 

någon som har haft ortur i dag?

inte jag alla fall ;)

jag var med emma och matilda ;) 

vi träffasde 2 killar o en tjej ;)

vi kännner inte dom ;) 

det var emma o matilda som sa att jag gilllade en av dem som jag inte gjortde ;) 

den så började vi bara prata med dem ;) hhehe 

en av dom hete henrik och den andra hete robbert och tjejen heter rebecka ;)

och henrik hånglade med rebecka ;)heheh 

och jag är typ hör kär i robbert ;) han är så jävla het ;)      

jag täncker på ha hela tiden nu ;)

jag ska kanske träffa han i morgon;) 

jag ska lägga upp bilder nu ;)

Presentation


cha cha jag är en tjej på 15 år :D
läs och följ min blogg:)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards