martinagillardig

Alla inlägg under februari 2012

Av martina jonsson - 7 februari 2012 06:26

Cha Cha 

I dag fyller jag 15 år man kansk kan få ett Grattis?:)


Snart ska man äta och klä på sig

Av martina jonsson - 5 februari 2012 21:36

cha cha i dag var jag på bio :) 


jag var på bio med Hanna ;) vi kollade på play ;) den var sådär ;) 

tack för dagen Hanna ;)


Först åkte jag hem till min pappa jag fick ta bussen från olofstorp till centralen ;) och så åkte jag hem till pappa och lämande saker sen åkte jag till hanna och vi åkte till 4-gott sen till bion ;) sen gick vi till mc ;) sen gick vi till stan men typis var allt stängt där vi kom ditt ;( men vi ska åka in ditt i mån ;) 


jag älskade dagen ;) hoppas jag får mer såna daagar med dig ;)


i mån ska jag till lumbi ska bada med jenny där ;)

Av martina jonsson - 5 februari 2012 21:29

Cha cha 


i går var jag hos farmor och farfar :) sovde över där. jag kolla det på melodifestivalen :) det var jätte kul :) jag älskar sean banan :) bästa låten jag har hört :)

jag fick massa godis och coca cola:)


jag gick och la mig kl  11 eller 12 i går för det var så kallt där för dom bor på landet ;)

Av martina jonsson - 5 februari 2012 21:18

cha cha

En fråga?


Varför tror folk säg att dom är något och går på andra som inte har gjort något men någo har spridikt ett rykte om en ? 

vad är det för folk eller ska man ens säga "folk". 


jag vet inte ens ;)

kan ni svara på det?


Av martina jonsson - 1 februari 2012 06:59

cha cha;)

jag vacknade nyss kl 06.15 , för då ringde min mamma och väkte mig heh:) jag ringer jenny som jobbar med mig ;) men hon svara inte för jag vill åka med henne på morgonen ;) men det blir nog inte det för hon svara inte så jag får väll åka buss i dag hehe ska ta bussen som går 07.29 puss  ska i dag till sjukjumasterna i östra sjkhus kl 16.00 till 17.00 jenny kommmer att köra mig ditt och hem så jag vet inte vad jag ska göra efter det ;) vi får väll se jag lägger ut en till kanske under dagen ;) vi får se annars lägger jag ut sen när jag kommer ca kl 17.30 ;)


puss och kramar till alla som läser ;)

Presentation


cha cha jag är en tjej på 15 år :D
läs och följ min blogg:)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards