martinagillardig

Alla inlägg under januari 2012

Av martina jonsson - 31 januari 2012 18:20

cha cha ;) 

Är jag Ful?










                                                                        

Vad har alla i mot mig ? Vad har jag gjort er ? Jag är fan en valig person eller ? Jag får väll leva mitt engna liv eller? Ni kan ju  ALLDRIG låta MIG vara I FRED ju !!! Jag vill leva mitt liv kan ni inte fatta det?


TACK ALLA SOM FINNS FÖR MIG !! JAG ÄLSKAR ER MEN INTE DOM SOM ÄR SVIN SOM ÄR DUMA MOT MIG !!


  


Av martina jonsson - 31 januari 2012 11:57

 cha cha

nu rär jag i skolan jag har gör tråkit har sv ;) men jag vill gå hem vi har haft i dag 2 timmar hålltimma ;) för 2 lärare var sjuka i dag fan!!!! jag kunne ha varit hemma och sovit gick fan upp kl 6 i mårse för att inte komma sent till skolan !!! hoppas eran skola var bra i dag ;) lägger ut mer sen när jag kommer hem jag slutar kl 14.30 ;)

Av martina jonsson - 30 januari 2012 21:31

cha cha ;) 


Det var länge sen ;) men jag har gjort massa saker ;) men jag hoppas det inte gör något men jag ska försöka göra mer nu ;) i dag har min lärare Jenny, hjälpt mig med so det är gör jobbigt jag tror jag ska dö ;) men snart det är klart ;) och varit i stann med Siman och Yasin;)  vi åt mat heheh ;) och sen åkte jag till bergsjön träffade en kill kompis där ;) vi pratade bara ;) hoppas eran  dag har varit bra och mår bra också ;) min dag har varit supper bra och jag mår kanon bra ;) hoppas ni kan komertera ;)


puss på er alla som läser min blogg ;) hhehe

Av martina jonsson - 6 januari 2012 19:50

Cha cha Fan nu är man oxå sjuk ;( jag hatar att vara sjuk ;( 

i dag har man varit i stan i bara 2 timmar orkade inte vara där mer med moa ;)

sen åkte jag hem till min mamma för att hämta en sak där och sen åkte jag hem till pappa för han är oxå sjuk och det är hans helg ;) 


vad gör ni då ?

komertera järna ;)

Presentation


cha cha jag är en tjej på 15 år :D
läs och följ min blogg:)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards